نکاتی برای کاهش چین‌و‌چروک و آکنه
نوشته شده توسط : علی

نکاتی برای کاهش چین‌و‌چروک و آکنه

 

اگر از یکی از مشکلات پوستی ناگفته مثل آکنه، چین‌وچروک یا رزاسیا یا دیگر موارد رنج می‌برید، اولین راه مقابله‌ی شما مخفی شده‌است. قبل از اینکه آرایش خود را پاک کنید، یک پک کامل از محصولات ارزشمند مراقبت از پوست تهیه کنید، یکی از این محصولات رایگان را با چند مرحله‌ی ساده در روز استفده کنید تا پوست خود را تقویت کنید.این موارد را قبل از خرید کرم ضد چروک ، کرم نرم کننده و مرطوب کننده و کرم تقویت کننده و یا انجام تزریقات انجام دهید.

1- آب بسیار زیاد بنوشید

 پوست شما از سلول‌هایی ساخته‌شده است که از جنس آب هستند. اگر شما به اندازه کافی آب ننوشید، پوست شماهم آب دریافت نمی‌کند، در نتیجه کمبود آب و چین‌ و چروک به‌وجود می‌آید. آب همچنین می‌تواند سمومی را که باعث ایجاد آکنه هستند از بین ببرد و به بازسازی سلول‌ها کمک کند.

2- یک رژیم غذایی خوب داشته باشید

 

بنظر می‌رسد پوست شما آسیب دیده است؟

از غذاهای هورمونی، پرچرب، پرشکر یا فرآوری‌شده بپرهیزید. خوردن غذاهای پر از ویتامین مثل میوه‌ها، سبزیجات، تخم‌مرغ و غلات می‌تواند آنتی‌اکسیدان‌های دفاعی را به بدن شما اضافه کند که در نتیجه پوستی تمیزتر و شفاف‌تر خواهید داشت.

3- ورزش کنید

 

ورزش فیزیکی مرتب-نتیجه‌ی آن عرق کردن باشد- تنها برای اندام شما مفید نیست، بلکه برای رنگ پوست شما فوق‌العاده است. زمانی‌که عرق می‌کنید منافذ پوست شما باز می‌شود و آلودگی‌های انباشته شده آزاد می‌شوند. همچنین عرق‌کردن بدن را از شر سموم دفع می‌کند که در نتیجه پوست شما تمیز می‌شود. فراموش نکنید که صورت خود را بعد از عرق‌کردن بشویید، تا مطمئن شوید اجزای کثیف از روی پوست شسته شده باشند.

4- یوگای صورت انجام دهید.

 

 6 روز در هفته انجام یوگا بمدت 20 دقیقه در روز یک جایگزین غیرتهاجمی برای رژیم ضدپیری مثل بوتاکس است. تمرینات با هدف درست‌کردن چهره‌های مختلف و صاف‌کردن پوست با نوک انگشتانتان ایجاد‌شده است. آن‌ها برروی تمام لایه‌های پوست کار می‌کنند و برای تقویت همه اجزا از چشم‌ها گرفته تا فک طراحی شده‌اند. آیا به سرعت بوتاکس عمل می‌کند؟ نه، اما می‌توانید نتایج مجذوب‌کننده‌ای پس از دوماه مشاهده کنید.

5- صورت خود را با آب ولرم بشویید.

شستن صورت با آب داغ می‌تواند چربی‌های طبیعی را از بین ببرد، زمانی‌که افزایش دما(چه سر و چه گرم) ممکن است به‌راحتی خارش و احتمال وقوع آن‌را تشدید کند.از دمای آب ولرمی استفاده کنید که برای شما بهتر است، اما از آب خیلی گرم یا خیلی سرد استفاده نکنید. اگر حس آب سرد روی پوستتان را دوست دارید در پایان یک شستشوی نهایی با آب سرد انجام دهید.

 

همچنین شما میتوانید از محصولات مراقبت از پوست فروشگاه شیک فام دیدن فرمایید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 9 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: