متن آهنگ حسین توکلی پیرهن سیاه
نوشته شده توسط : علی

پیرهن سیاه دانلود آهنگ جدید حسین توکلی
Download New Music By Hossein Tavakoli Called Pirhan Siah

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام پیرهن سیاه با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ پیرهن سیاه

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام پیرهن سیاه عکس جدید حسین توکلی عکس ها و موزیک های جدید حسین توکلی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ حسین توکلی پیرهن سیاه

 

هر سال همین روزا تنم پیرهن سیاهم

به هوات توی راهممیام بدی پناهم

هر سال همین روزا بازم دعای مادرم

منو میاره تا حرم خودم نمیشه باورم

غیر حرم کجا برم

من که با پای پیاده اومدم تو این مسیر

غیر تو هیچکی ندارم دست تنهامو بگیر

من کجا اینجا کجا من رو سیاه زائرا

آبرومو میخره آخر همین پیرهن سیاه

من که با پای پیاده اومدم تو این مسیر

غیر تو هیچکی ندارم دست تنهامو بگیر

من کجا اینجا کجا من رو سیاه زائرا

آبرومو میخره آخر همین پیرهن سیاه

لای لای لای لای

لای لای لای لای

لای لای لای لای

هوای اینجا هوای عشقه

هوامو داره آقای عشقه

دلم رسیده که این رسیدن

به پای من نیست با پای عشقه

من که با پای پیاده اومدم تو این مسیر

غیر تو هیچکی ندارم دست تنهامو بگیر

من کجا اینجا کجا من رو سیاه زائرا

آبرومو میخره آخر همین پیرهن سیاه

من که با پای پیاده اومدم تو این مسیر

غیر تو هیچکی ندارم دست تنهامو بگیر

من کجا اینجا کجا من رو سیاه زائرا

آبرومو میخره آخر همین پیرهن سیاه

 





:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: